Бер 09, 2016

«Фармак» став переможцем Індексу прозорості сайтів

«Фармак» було визнано найбільш прозорою компанією на фармакологічному ринку України, за результатами дослідження Індексу прозорості сайтів українських компаній-2015. Його ініціатор – Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності».

Індекс прозорості, заснований на методиці Beyond Business, оцінює інтернет-сайти публічних компаній різних галузей економіки на наявність на них повної і доступної інформації про корпоративну соціальну відповідальність. У дослідженні за 2015 рік оцінювались  87 найбільших компаній України.

Учасники рейтингу прозорості оцінювалися за чотирма критеріями: наявність звіту про діяльність компанії у соціальній та екологічній сферах; рівень розкриття інформації за ключовими сферами корпоративної соціальної відповідальності; легкий доступ читача до будь-якої інформації про соціальну та екологічну відповідальність компанії та доступність веб-сайту з точки зору мов. Відповідно до методології Індексу «Фармак» набрав 48 балів, що є найвищим рівнем прозорості серед фармкомпаній.

Марина Саприкіна, керівник Центру «Розвиток КСВ» : “Центр «Розвиток КСВ» проводить Індекс Прозорості з 2011 року за методологією, розробленою Beyond Business (Ізраїль) та Центром “Розвиток КСВ”. Протягом 5-ти років можна побачити як змінювалась прозорість українських компаній, в т.ч. і компанії “Фармак”. Для нас Індекс – це м’який інструмент (soft tool), який допомагає моніторити прозорість і розвиток КСВ компаній в Україні. В Європі вже є обов’язкові інструменти для великих компаній, напр. Директива розкриття нефінансових показників в щорічному звіті.”

Головна особливість Індексу прозорості полягає у тому, що будь-хто може перевірити його, зайшовши на сайт компанії та ознайомившись з даними по соціальній діяльності на благо країни.

Назад до новин

Ще більше новин