Тра 23, 2014

Генеральний директор «Фармак» розповіла читачам «Forbes. Україна» про антикризову стратегію компанії

Генеральний директор лідера фармацевтичної галузі України компанії «Фармак» розповіла читачам журналу «Forbes. Україна» про основні складові антикризової стратегії компанії.

«Фармак» пережив кілька фінансових криз. Кожна з них сприятливо позначалася на обсягах наших продажів. На руку грали  два основні фактори: скорочувалися поставки імпортних препаратів в Україні, і в зв’язку зі зниженням доходів населення йшла переорієнтація на більш доступні препарати за ціновою пропозицією. Лікарські засоби «Фармак» завжди були представлені в аптеках» – розповідає в інтерв’ю виданню «Forbes. Україна» генеральний директор компанії «Фармак» Філя Жебровська.

Більш детально про досвід роботи «Фармак» в кризових умовах та антикризову стратегію компанії читайте в інтерв’ю Філі Жебровської.

Назад до новин

Ще більше новин