Умови прийняття, розгляду та задоволення замовлень (для ринку України)

Замовлення на купівлю лікарських засобів Акціонерного товариства «ФАРМАК» (далі – Компанія) може бути подано суб’єктом господарювання (далі – Покупець), з яким Компанією укладено договір поставки лікарських засобів (далі – Договір).

 

ПОРЯДОК ПОДАННЯ, ФОРМА ТА ЗМІСТ ЗАМОВЛЕННЯ

Замовлення направляється у письмовій (електронній) формі шляхом направлення на електронну пошту Компанії: sales@farmak.ua

Замовлення, направлене будь-яким іншим способом, не приймається та не розглядається Компанією, якщо інше не передбачене Договором.

Замовлення повинно містити відомості, які дозволяють його виконати, зокрема:

  1. Найменування / код ЄДРПОУ чи інші дані, які можуть ідентифікувати конкретного Покупця.
  2. Найменування (перелік) та обсяг продукції, що замовляється.
  3. Умови поставки (EXW/DDP) та адресу (згідно з умовами Договору).

Замовлення, яке не містить достатньо даних для його виконання, не відповідає умовам Договору, цим Умовам чи подане за відсутності діючого Договору, залишається без розгляду.

 

ПОРЯДОК ОПРАЦЮВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Замовлення опрацьовуються в робочий час Компанії: з 08:00 до 17:00 (з понеділка по четвер), та з 8:00 до 15:00 (у п’ятницю), в порядку черговості надходження.

Замовлення, яке надійшло після 14:00, опрацьовується наступного робочого дня.

При розгляді замовлень застосовуються правила, визначені ст. 20-4 Закону України «Про лікарські засоби».

 

УМОВИ ПРИЙНЯТТЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАМОВЛЕНЬ

Замовлення приймається та розглядається у разі, якщо з Покупцем укладено Договір, відповідно до умов такого Договору. Замовлення продукції повинне бути кратним її груповому коробу (якщо така позначка міститься у прайс-листі Компанії), крім випадків постачання продукції безпосередньо в медичні заклади та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

Для замовлення продукції на умовах DDP (склад Покупця) замовлення повинне одночасно відповідати таким критеріям:

  1. Сума замовлення не менше: 2 млн грн з ПДВ;
  2. Обсяг замовлення не менше: 10 куб. м;
  3. Місце доставки знаходиться в одному із населених пунктів: Дніпро, Запоріжжя, Кривий Ріг, Полтава, Харків, Рівне, Луцьк, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Вінниця, Житомир, Одеса, Миколаїв;
  4. У місці доставки забезпечена можливість під’їзду та розвантаження великогабаритного транспорту.

Якщо у замовлені є продукція в обсязі, не кратній її груповому коробу, Компанія залишає за собою право, на свій розсуд, відмовити у виконанні такого замовлення, або прибрати (виключити) не кратні груповому коробу позиції із замовлення, або узгодити із Покупцем обсяг відповідної продукції, який буде кратним груповому коробу. Груповим коробом є пакувальна одиниця, яка використовується для групування упаковок готової продукції та слугує для її зберігання, транспортування і переміщення.

 

ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ

  1. Виконання замовлення (відвантаження) продукції на умовах DDP (доставка на зазначений у контракті ліцензований склад Покупця) здійснюється з понеділка по п’ятницю кожного тижня в робочий час за поденними графіками, які погоджуються Компанією з Покупцем.
  2. Виконання замовлення (відвантаження) продукції на умовах EXW (самовивіз зі складу Компанії) здійснюється в п’ятницю кожного тижня з 11:00 до 19:00.
  3. Стандартний строк відвантаження — 5 календарних днів від дати отримання замовлення (якщо Покупцем і Компанією не погоджено інше). У разі замовлення продукції не в межах погодженого між Компанією і Покупцем графіку, строк відвантаження продукції може бути збільшеним – до 10 календарних днів.
  4. Допускається дострокове постачання.

 

УМОВИ НЕВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Компанія може відмовитись виконувати замовлення або залишити його без розгляду у випадках, передбачених Договором та цими Умовами. Крім раніше визначених у цих Умовах випадків залишення замовлення без розгляду, Компанія може відмовити Покупцю у задоволенні замовлення у таких випадках:

  1. При відсутності замовленого продукту на складі та тимчасової неможливості його виробництва, зокрема, з причин відсутності/недостатності сировини/пакування чи інших, необхідних для виробництва складників;
  2. Якщо при виробництві чи вихідному контролі якості, сертифікації та випуску, виявлено невідповідність продукції (дефектура);
  3. У разі тимчасової неможливості виробництва й відсутності на складі продукції з інших причин, зокрема, пов’язаних з форс-мажорними обставинами чи наслідками військової агресії проти України;
  4. У разі наявності заборгованості Покупця за раніше поставлену продукцію;
  5. У разі безпідставного неприймання раніше замовленої продукції Покупцем.
  6. У випадку, передбаченому цими Умовами в розділі «УМОВИ ПРИЙНЯТТЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАМОВЛЕНЬ».

Покупець повідомляється про неможливість поставки протягом 5 календарних днів з дати отримання замовлення.

Замовлення розглядається Компанією після (у разі) усунення обставин, які були причиною відмови у його задоволенні.