Замовлення на купівлю лікарських засобів Акціонерного товариства «ФАРМАК» (далі – Компанія) може бути подано суб’єктом господарювання (далі – Покупець), з яким Компанією укладено договір поставки лікарських засобів (далі – Договір).
Замовлення направляється у письмовій (електронній) формі шляхом направлення на електронну пошту Компанії: sales@farmak.ua
Замовлення, направлене будь-яким іншим способом, не приймається та не розглядається Компанією, якщо інше не передбачене Договором.
Замовлення повинно містити відомості, які дозволяють його виконати, зокрема:
Замовлення, яке не містить достатньо даних для його виконання, не відповідає умовам Договору, цим Умовам чи подане за відсутності діючого Договору, залишається без розгляду.
Замовлення опрацьовуються в робочий час Компанії: з 08:00 до 17:00 (з понеділка по четвер), та з 8:00 до 15:00 (у п’ятницю), в порядку черговості надходження.
Замовлення, яке надійшло після 14:00, опрацьовується наступного робочого дня.
При розгляді замовлень застосовуються правила, визначені ст. 20-4 Закону України «Про лікарські засоби».
Замовлення приймається та розглядається у разі, якщо з Покупцем укладено Договір, відповідно до умов такого Договору. Замовлення продукції повинне бути кратним її груповому коробу (якщо така позначка міститься у прайс-листі Компанії), крім випадків постачання продукції безпосередньо в медичні заклади та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Для замовлення продукції на умовах DDP (склад Покупця) замовлення повинне одночасно відповідати таким критеріям:
Якщо у замовлені є продукція в обсязі, не кратній її груповому коробу, Компанія залишає за собою право, на свій розсуд, відмовити у виконанні такого замовлення, або прибрати (виключити) не кратні груповому коробу позиції із замовлення, або узгодити із Покупцем обсяг відповідної продукції, який буде кратним груповому коробу. Груповим коробом є пакувальна одиниця, яка використовується для групування упаковок готової продукції та слугує для її зберігання, транспортування і переміщення.
Компанія може відмовитись виконувати замовлення або залишити його без розгляду у випадках, передбачених Договором та цими Умовами. Крім раніше визначених у цих Умовах випадків залишення замовлення без розгляду, Компанія може відмовити Покупцю у задоволенні замовлення у таких випадках:
Покупець повідомляється про неможливість поставки протягом 5 календарних днів з дати отримання замовлення.
Замовлення розглядається Компанією після (у разі) усунення обставин, які були причиною відмови у його задоволенні.