Цифрова трансформація закупівель допомагає компанії зробити закупівельні процеси ефективнішими та заощадити час і кошти. Як це зробити?
Свого часу ми проаналізували наявний ринок і подумали, що закупівлі, а саме тендерну процедуру спробуємо проводити в електронному вигляді.
Ми співпрацюємо з майданчиком Zakupki.Prom.ua вже півтора роки. За цей час ми знайшли 192 нових постачальника і маємо 60 тис. потенційних учасників. Вони не завжди беруть участь у наших тендерах, але вони знають про компанію, її потреби, відслідковують, що оголошується, вчасно володіють інформацією. Дуже приємно, що компанії зацікавлені.
НАШОЮ ГОРДІСТЮ СТАВ ОДИН ТЕНДЕР НАПРИКІНЦІ 2018 РОКУ. ТОДІ У ЗАКУПІВЛЮ ПРИЙШЛО 23 УЧАСНИКИ. ЦЕ ТАКИЙ РЕЗУЛЬТАТ, ЯКОГО МИ НАВІТЬ НЕ МРІЯЛИ ДОСЯГТИ •
Але спочатку у нас були побоювання, що ми втратимо наших постійних надійних партнерів, якщо вони не зрозуміють, навіщо брати участь у тендері. Проте постачальники, що були зацікавлені у співпраці з нами, залишилися і працюють ще краще.
Що ж ми отримали з переходом на електронні закупівлі?
Розширення географії. «Фармак» розташований в Києві, і раніше 95% постачальників були компаніями з Києва. На сьогоднішній день маємо партнерів з усієї країни, а також є досвід роботи з іноземними контрагентами.
Конкуренцію в торгах. Коли ми починали, постачальників у тендери приходило небагато. Але зараз у нас в середньому 3-5 учасників у кожній закупівлі. Я вважаю, що це добра конкуренція, адже тендер, в якому беруть участь дві компанії, нас не зовсім задовольняє. Звісно, працюємо над тим, аби учасників було якомога більше.
Економію часу. Оголошення тендера займає 2-3 хвилини, якщо ми маємо підготовлений персонал. До того ж ми не друкуємо, не відправляємо, не отримуємо підписані комерційні пропозиції, позаяк довіряємо документам в системі. І економія часу передбачає проведення більшої кількості тендерів та відкриття більших можливості для компанії.
Заощадження коштів. Ми відразу вирішили перейти на Zakupki.Prom.ua, тому що власний електронний портал не задовольняв наших вимог. Ми не витратили жодної гривні на перехід, ніяких додаткових робочих місць створювати не довелося. Складностей не було, бо інтерфейс дуже простий і консультанти завжди можуть підказати чи поділитися досвідом. На сьогодні 89% торгів компанія проводить саме на цьому на електронному майданчику.
Працюємо далі!