Гру 26, 2019

«Екошкола» – фіналіст Partnership for Sustainability Award 2019

«Фармак» отримав нагороду фіналіста за проєкт «Екошкола» від Мережі Глобального Договору ООН

Partnership for Sustainability Award 2019 – це міжнародний конкурс партнерських проєктів між різними організаціями для досягнення сталого розвитку, ініційований локальною мережею Глобального Договору ООН в Україні.

«Екошкола» від Фармак стала фіналістом у категорії «Планета» поряд із проектами таких відомих українських та зарубіжних компаній як Coca-Cola, Auchan Retail Ukraine, PepsiCo Ukraine, БФ «Фонд Кличко», METRO Cash&Carry Ukraine тощо.

Проєкти представлялись в 4 номінаціях: Суспільство, Планета, Економічний розвиток та Мир. Вони – це результат партнерства між бізнесом та громадським сектором, органами місцевого самоврядування, органами державної влади, навчальними закладами. Цього року було отримано більше 80 кейсів з 4 країн!

Кращі кейси були представлені на церемонії нагородження.

«Для “Фармак” важливо зробити доступним лікування сучасними і ефективними лікарськими засобами. В цьому наша основна місія. У питаннях екології та енергоефективності у нас такий же підхід – використовувати всі доступні технології для мінімізації впливу на навколишнє середовище. За 9 місяців 2019 споживання електроенергії зменшено на 9,32%; газу на 19,49% на гривню випущеної продукції в порівнянні з аналогічнім періодом 2018 року. Окрім цього, ми і активно займаємося питаннями екологічної освіти школярів. Розуміючи, що запобігти глобальні екологічні проблеми можливо тільки виховавши нове еко-свідоме суспільство – з 1-го вересня 2019 року «Фармак» запустив всеукраїнську освітню платформу «Екошкола». Тут отримати знання, як економити природні ресурси з користю може кожен український школяр, а також зможе зібрати команду однодумців у школі і взяти участь в конкурсі на найкращий екологічний проект для своєї школи і виграти грант від Компанії на його реалізацію.” – зазначила Олена Зубарєва, керівник Департаменту корпоративних комунікацій та сталого розвитку.

“Цього року на всіх світових зустрічах та форумах так чи інакше йшлося про те, що настав час трансформації бізнесу. Але деякі компанії застосовують green-washing, і нове поняття – SDG-washing (від Sustainable development goals – цілі сталого розвитку), по суті не здійснюючи трансформацію, але звітуючи про неї. Саме тому, важливо говорити і відзначати ті компанії, які реально сприяють реалізації цілей сталого розвитку” — зазначила Тетяна Сахарук, Голова правління Глобальний договір ООН.

Назад до новин

Ще більше новин