Команда департаменту корпоративних комунікацій компанії Farmak отримала нагороду «Найкращий внутрішній PR» у конкурсі PR-кейсів від видання MMR. Кейс Farmak «Єдність через внутрішню комунікацію» став яскравим прикладом того, як сучасний бізнес може ефективно підтримувати корпоративний дух команди в умовах швидких змін, форс-мажорів, нестабільності та викликів, з якими стикаються компанії в Україні.
Переможців конкурсу PR-кейсів визначала читацька спільнота MMR та експертне журі, до складу якого увійшли маркетинг-директори українських компаній, комунікаційники та експерти з управління репутацією.
В своєму кейсі команда Farmak розповіла про те, як внутрішні комунікації допомагають підтримувати послідовне інформування про зміни компанії на шляху до міжнародної трансформації, об’єднують співробітників з різних департаментів та відділів. Головним інструментом є корпоративна соціальна мережа Workplace, яку наповнюють спеціальними рубриками для залучення співробітників, де вони можуть ділитися книгами, ідеями, ставити запитання керівництву тощо. Крім того, команда корпоративних комунікацій забезпечує швидке інформування колег завдяки поштовій розсилці, підтримує командний дух зі сторінок корпоративного журналу та проводить офлайн та онлайн заходи, які допомагають співробітникам Farmak згуртуватися.
Детальніше про кейс із внутрішніх комунікацій – за посиланням.
Нагорода за найкращий внутрішній PR – вже третя перемога Farmak у конкурсах від MMR у 2024 році. Влітку екологічна ініціатива «Ліки утилізуй – планету рятуй», яку Farmak запустив спільно з мережею «Аптека Доброго Дня», отримала нагороду як кращий соціальний проєкт на конкурсі маркетингових ініціатив X-Ray. До цього Благодійний фонд Родини Жебрівських було визнано кращим корпоративним фондом за версією конкурсу КСВ-ініціатив «Відповідальна країна 2.0» від MMR.