Генеральний директор лідера фармацевтичної галузі України компанії «Фармак» розповіла читачам журналу «Forbes. Україна» про основні складові антикризової стратегії компанії.
«Фармак» пережив кілька фінансових криз. Кожна з них сприятливо позначалася на обсягах наших продажів. На руку грали два основні фактори: скорочувалися поставки імпортних препаратів в Україні, і в зв’язку зі зниженням доходів населення йшла переорієнтація на більш доступні препарати за ціновою пропозицією. Лікарські засоби «Фармак» завжди були представлені в аптеках» – розповідає в інтерв’ю виданню «Forbes. Україна» генеральний директор компанії «Фармак» Філя Жебровська.
Більш детально про досвід роботи «Фармак» в кризових умовах та антикризову стратегію компанії читайте в інтерв’ю Філі Жебровської.