Тра 01, 2024

Лідер фармринку України Farmak оголосив про ребрендинг та продовження міжнародної експансії

Office_Farmak

Лідер ринку лікарських засобів в Україні* компанія Farmak провела ребрендинг відповідно до нової стратегії, яку було представлено ще до початку повномасштабної війни в Україні. Стратегія розвитку «Farmak 2.0: від локального до глобального успіху» передбачає експансію на зовнішні ринки та трансформацію у міжнародний бренд. Саме тому з’явилася необхідність в уніфікації логотипу та слогану на різних ринках – як на вітчизняному, так і на іноземних.

В рамках ребредингу Farmak змінив фірмові кольори логотипу, використовуватиме власну назву компанії виключно латиницею та переглянув свій слоган.

hand-holding-device

Основним кольором логотипу став сірий, який символізує високу технологічність компанії. При цьому під час ребрендингу зберегли і традиційний для Farmak блакитний – колір чистоти та стерильності фармацевтичного виробництва.

Змін зазнало і коло, яке було невід’ємною частиною логотипу: на заміну йому прийшли дужки. Вони одночасно символізують відкритість Farmak до інновацій, прозорість у діяльності для партнерів та споживачів, а також – захист пацієнтів від хвороб завдяки лікарським засобам компанії.

Виробник представив і новий слоган: «Якісні ліки для всього світу», що підкреслює важливість розвитку експортного потенціалу компанії. На сьогодні – це 60 країн світу, включаючи 15 держав-членів ЄС, країни Центральної та Південної Америки, Близького Сходу, Азії, Африки та Австралію. А також представництва Farmak у 9 країнах – Узбекистані, Казахстані, Киргизстані, ОАЕ, Швейцарії, В’єтнамі, Польщі, Словаччині та Чехії. Наприкінці 2024 року компанія планує завершити будівництво власного виробництва в Барселоні, Іспанія.

Truck

Зазначимо, що процес ребрендингу Farmak здійснюватиметься поступово, адже до продуктового портфелю компанії входить понад 450 найменувань лікарських засобів, тож редизайн упаковок займе певний час.

 «Новий образ Farmak – це не лише візуальні зміни. Це підтвердження нашої місії – виготовляти для України та світу сучасні, якісні та доступні ліки, дбати про кожного пацієнта і доводити, що українська якість і технологічність відповідає європейському рівню», – зазначає Євгенія Піддубна, директорка з корпоративних комунікацій Farmak.

Women_Bags

Нову айдентику для Farmak розробила креативна агенція MEX a member of  HAVAS. Дослідження сприйняття бренду Farmak серед різних ЦА, яке передувало змінам, здійснила Ukrainian Marketing Group.

*за обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні, за даними Proxima Research у 2023 році

Назад до новин

Ще більше новин