Критерії, за якими обирали лідерів за результатами діяльності протягом останнього року:
1. Наявність активної PR-служби.
2. Медіаактивність.
3. Інноваційний підхід.
4. Системні КСВ проекти.
5. Антикризові комунікації.
«Національний рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» призначений саме для того, аби забезпечити суспільне визнання досягнень компаній, які дійсно демонструють на практиці системний підхід. Тобто вміють:
• враховувати репутаційні ризики та знаходити джерела репутаційних вигод всередині компанії;
• вести безперервну комунікацію зі значимою для них цільовою аудиторією в усіх необхідних, виходячи із бізнес-цілей форматах», — коментує Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-ліги.
«Ми виконуємо свою роботу і намагаємося робити це якісно. Намагаємося перейти від точкових проектів до системних. Намагаємося поліпшити якість життя людей, реалізувати довгострокові проекти, спрямовані на зміну світогляду на користь здоров’я, екології, розвитку суспільства і національної культури», — підкреслює Олена Зубарєва, керівник департаменту корпоративних комунікацій «Фармак», щойно отримавши нагороду з рук Івана Сороки, президента українського медичного клубу, заслуженого працівника Охорони Здоров‘я України.