Стратегічна ціль ПАТ «Фармак» – збільшення експорту до країн ЄС та вихід на нові ринки
Введення санкцій відносно ПАТ «Фармак» не вплине на стратегію та роботу компанії.
ПАТ «Фармак» гідно представляє нашу державу на міжнародній арені – препарати ПАТ «Фармак» продаються в більш ніж 20 країнах світу. Продукція компанії широко затребувані на експортних ринках завдяки високій якості, ефективності та безпеці.
Уже сьогодні ПАТ «Фармак» постачає продукцію у Польщу, Болгарію, Латвію, Литву, Німеччину, Словаччину. У цьому році ПАТ «Фармак» почав експортувати продукцію у Австралію та Лівію.
Стратегічна мета компанії збільшити експорт до 40% у найближчі п’ять років, в першу чергу за рахунок збільшення продажів у Європу і відкриття нових ринків. ПАТ «Фармак» продовжить розвивати ринки Європейського Союзу. «Фармак» планує акцентувати свою увагу на ринку Німеччини і Великобританії, найбільших ринках регіону. Також одним з пріоритетних напрямків розвитку бізнесу компанії є Південно-Східна Азія, зокрема В’єтнам, Індонезія, Філіппіни.