Тра 31, 2016

Проект «Прийомні онуки» отримав срібло на КМФР

Соціальний проект компанії «Фармак» – «Прийомні онуки» став призером  Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, який проходив 26-27 травня в Києві. 

Проект “Прийомні онуки” отримав срібло в номінаціях: «Контент, призначений для користувача, у візуальному сторітелінгу»  та  «Використання нетрадиційних та зовнішніх медіа». Також проект увійшов в шорт-лист в номінації «Інтегрована рекламна кампанія».Це не перші нагороди, котрі отримав проект «Прийомні онуки». Так,  цей  проект  був відзначений ще в двох конкурсах: потрапив у шорт-лист міжнародного фестивалю маркетингових та digital комунікацій WOW DONE AWARDS 2016 . У категорії «Експериментальний маркетинг» (зайняв 2 місце), в категорії «Бренд PR-комунікації» (зайняв 6 місце), в категорії «Товари широкого вжитку – охорона здоров’я, краса та мода» (зайняв 3 місце) та в категорії «Благодійність» (зайняв 3 місце).

А також увійшов до переліку переможців VIII Міжнародного фестивалю маркетингу і реклами «Білий Квадрат»: потрапив у шорт-лист  відразу в 2-х категоріях «DM проекти/компанії» та «Іміджева кампанія». Та здобув срібло в номінації «Інтегрована PR-кампанія».

Нагадаємо, проект «Прийомні онуки» був започаткованого компанією «Фармак» у 2015 році на честь свого 90-річчя спільно з Товариством Червоного Хреста Подільського району м. Київ. Він спрямований на покращення умов життя літніх людей і їхнє повернення до соціуму. Цей проект здобув підтримку Департаменту культури Київської міської державної адміністрації. В рамках проекту було видано книгу спогадів про Київ «Щоб жити. Розуміючи Київ».Її авторами стали 22 столичні довгожителі, котрі поділилися спогадами про Київ 30-90-х років минулого століття.

 

Назад до новин

Ще більше новин