Соціальний проект компанії «Фармак» із підтримки самотніх літніх людей «Прийомні онуки» виборов дві срібні та одну бронзову нагороду на конкурсі ADC*UA Awards.
Соціальний проект «Прийомні онуки» був започаткований компанією «Фармак» на честь свого 90-річчя спільно з Товариством Червоного Хреста Подільського району м. Києва. Він спрямований на покращення умов життя літніх людей та їхнє повернення до соціуму. Цей проект здобув підтримку Департаменту культури Київської міської державної адміністрації.
В рамках проекту було видано книгу спогадів про столицю України «Щоб жити. Розуміючи Київ». Її авторами стали 22 кияни-довгожителі. Видання книги стало для найстарших жителів Києва можливістю передати свій досвід молодому поколінню та відчути себе потрібними.
Книгу «Щоб жити. Розуміючи Київ» можна придбати у книгарнях. Це видання благодійне. Всі кошти від його продажу спрямовуються до Товариства Червоного Хреста Подільського району м. Києва – на підтримку самотніх літніх людей.
Філя Іванівна Жебровська, генеральний директор компанії «Фармак»: «Ми переконані, що залучення людей похилого віку до соціального життя вкрай важливе для їхнього здоров’я. Адже відомо, що соціально активні літні люди, які виховують онуків, займаються улюбленою справою, виглядають молодшими і почуваються здоровішими. А самотні, відрізані від життя старенькі зазвичай згасають швидше через відчуття покинутості та непотрібності. Більше того, збереження культурної спадщини і переймання цінного життєвого досвіду літніх людей корисно для розвитку суспільства в цілому».
Конкурс ADC*UA Awards – це щорічне змагання кращих українських робіт у галузі реклами та комунікаційного дизайну. Це один з найбільших авторитетних українських національних рекламних конкурсів, що задають тенденцію в індустрії та виявляють таланти. Його організатором виступає Клуб арт-директорів України (Art Directors Club Ukraine – ADC*UA).
Перемога на конкурсі ADC*UA Awards – не єдиний трофей проекту «Прийомні онуки». Він також був відзначений нагородами на фестивалі WOW DONE AWARDS 2016, VIII Міжнародному фестивалі маркетингу і реклами «Білий Квадрат», Київському міжнародному фестивалі реклами, а також на міжнародній фармацевтичній виставці CPhI Worldwide.