26 квітня відбулася урочиста церемонія нагородження переможців ювілейного V Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні Активісти».
Прес-служба «Фармак» посіла друге місце серед фармацевтичних виробників і імпортерів, які працюють на території України. Дуже важливо, що цього року в рейтингу брали участь не лише вітчизняні компанії, але й іноземні, що працюють в Україні. Робота з репутацією компаній оцінювалася загалом – без прив’язування до українського ринку. До п’ятірки лідерів потрапили Boehringer-Ingelheim, «Фармак», БХФЗ, Takeda і NovoNordisk відповідно.
«Мені дуже приємно, що члени експертної групи так високо оцінили роботу PR-служби “Фармак”. Особливо радує, що в оцінюванні брали участь як українські компанії, так і іноземні, що працюють на українському ринку. Це говорить про те, що рівень нашої роботи є досить високим і межі між європейськими та українськими компаніями – стерті. Репутація компанії залежить насамперед від чесності та прозорості ведення бізнесу, відкритості, проектів у сфері сталого розвитку, комунікаційних проектів і якості підготовлених матеріалів. У списку представлені ті, хто є найбільш репутаційним у нашій країні, і поряд з іноземними ми бачимо 2 українські компанії. Маю велику надію, що наступного року до10-ки лідерів потрапить більше українських компаній» – зазначила Олена Зубарєва, керівник департаменту корпоративних комунікацій ПАТ «Фармак».
Рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні Активісти» – це спосіб висловити суспільне визнання компаніям, які домоглися високих результатів у цій сфері. Адже правильне управління репутацією допомагає бізнесу відповісти на найскладніші виклики сучасності та пережити непрості часи.
Усі учасники рейтингу оцінювалися за 5 критеріями: