Журналісти відвідали виробництво «Фармак»

В середу, 27 березня 2013 року, перша група представників масмедіа відвідала завод «Фармак». Захід відбувся в рамках проекту для журналістів «Екскурсії по виробництву компанії «Фармак».

Журналісти побували в цеху з виробництва рідких лікарських засобів. Там їм продемонстрували системи водо- та повітропідготовки, процес розливу та пакування назального спрею та очних крапель. Відвідувачі мали змогу спостерігати за роботою операторів на лінії виробництва Фармасулінів.

Спеціалісти «Фармак» розповіли журналістам як відбувається процес виробництва готових лікарських форм, які вимоги ставляться до організації виробничих приміщень, до персоналу, що працює на виробництві.

Нагадаємо, що екскурсії на виробництво «Фармак» проходять щосереди. Щоб відвідати виробництво, необхідно надіслати заявку на бланку ЗМІ, яке ви представляєте, на електронну адресу: M.Lavruh@farmak.ua. В заявці необхідно вказати своє ім’я, прізвище, назву ЗМІ, посаду та контактну інформацію.

По мірі формування груп ми зв‘яжемося з вами та повідомимо про дату та час проведення екскурсії.

За більш детальною інформацією просимо звертатися до куратора проекту «Екскурсії на виробництво «Фармак», начальника сектору зі зв’язків з громадськістю компанії «Фармак», Марка Лавруха: тел.: (067) 464-9794; е-mail: M.Lavruh@farmak.ua

Інші новини

Володимир Костюк увійшов до першої двадцятки рейтингу найкращих ТОП-менеджерів країни

Рейтинг опублікував журнал «Топ-100. Рейтинги найбільших» Журнал «Топ-100. Рейтинги найбільших», підготовлений командою Delo.UA, визначив 300 топ-менеджерів України.

ПАТ «Фармак» залишається лідером фармацевтичного ринку України в першому півріччі 2018 року

ПАТ «Фармак» очолює рейтинг маркетуючих організацій за обсягом продажів товарів «аптечного кошика» в грошовому вираженні за підсумками січня-червня 2018 року. Загалом «Фармак» залишається лідером фармацевтичного ринку України вже більше восьми років (згідно структури маркетуючих організацій в кожному з періодів).

Відкритий лист

ПАТ «Фармак» закликає ЗМІ не розміщувати недостовірну інформацію про компанію