Вітаю, я – Денис.

Моя історія в Farmak розпочалася у 2008 році. Маючи за плечима досвід роботи у сфері автоматизації та створення ІТ-мереж на підприємствах, я одразу отримав можливість обійняти посаду керівника групи підтримки інформаційних технологій Farmak. На той час в компанії було два відділи: відділ прикладних систем та відділ ІТ-підтримки.

Спочатку ми сфокусувалися на створенні та розвитку служби підтримки. 2008 рік був складним через кризу, тому ми активно шукали шляхи оптимізації витрат на забезпечення співробітників комп’ютерною технікою. Одним із рішень стала організація власної збірки комп’ютерів. На той час наш штат налічував близько 20 осіб. Ми модернізували доступ до Інтернету, організували систему роботи з заявками та багато іншого. Мене завжди захоплювала сфера побудови мереж та систем, тому я з головою поринув у роботу. І вже наступного року я став начальником відділу підтримки інформаційних технологій та телекомунікацій.

З часом з’являлися нові проєкти та задачі, що потребували розширення функціоналу. Ми створили окремий відділ, до якого додали лабораторні системи. Згодом відділ трансформувався в департамент, керівником якого я був упродовж двох років. У цьому департаменті ми створили та почали розвивати напрямок кібербезпеки. Зрештою, всі ІТ-підрозділи об’єдналися в одну службу, яку я очолив у 2019 році та яка сьогодні налічує вже понад 60 висококваліфікованих фахівців.

Наші фахівці – це найголовніша наша цінність. Я пишаюся тим, що нам вдалося зберегти нашу команду попри пандемію та війну. Ми продовжуємо плідно працювати, що й дає нам можливість розвиватися далі.

Зараз ми перебуваємо в процесі перегляду стратегії нашої роботи, адже до групи Farmak приєднуються нові іноземні компанії, а сам Farmak трансформується у міжнародну компанію. Це ставить перед нами нові виклики: пошук англомовних фахівців, масштабування та глобалізація наших систем.

Тож одна з наших ключових цілей на майбутнє – масштабувати службу та розширити її діяльність на інші компанії групи Farmak. Ми вже впроваджуємо систему SAP в Іспанії, де цього року планується відкриття виробництва, залучаючи до роботи наших ІТ-фахівців. Місцеві спеціалісти задіяні лише у сфері консалтингу. Основну ж роботу виконує наша команда. Окрім того, ми надаємо послуги електронної пошти та кібербезпеки всім компаніям групи.

Ми невпинно розвиваємося та потребуємо висококласних фахівців. Тому хочу порадити молоді навчатися та розвиватися! Гарний фахівець повинен вміти працювати з інформацією, шукати та обробляти її. Отримавши завдання, не поспішайте кликати колег на допомогу. Спочатку спробуйте розібратися самостійно. Звісно, досвідчені колеги завжди готові допомогти, але самостійний аналіз дасть вам значно більше, полегшить процес адаптації та розвитку в компанії.