Олена Зубарєва

Керівник департаменту комунікацій та сталого розвитку “Фармак”

Лют 17, 2020

Бренди стали говорити з людьми зрозумілою мовою і жити їхніми інтересами

Комунікації почали відігравати стратегічну роль у будь-якій галузі та сфері. Всі процеси в компанії потребують правильно налагоджених інформаційних зв’язків — чи то виробництво, продукти, послуги, взаємодії з органами влади, кадрові питання, сталий розвиток чи захист корпоративних інтересів у правовому полі. Ключовими характеристиками комунікацій, на думку багатьох експертів, можна вважати довіру, творчість і глобалізацію.

Якщо говорити про довіру, то це формування особистого ставлення до бренду і міцного емоційного зв’язку, коли людина поділяє цінності та ідеї бренду. Вважається, що відбулася зміна фокуса на глобальному рівні: від рентабельності інвестицій до емоцій. Бренди стали говорити з людьми зрозумілою мовою і жити їхніми інтересами.

Творчість і креатив дозволяють уникнути шаблонів, шукати нестандартні комунікаційні рішення. Політ фантазії обмежує лише власна уява і бюджет. Всі процеси в компанії потребують правильно налагоджених інформаційних зв’язках

Участь бізнесу у вирішенні глобальних завдань у сфері екології, охорони здоров’я, водопостачання, освіти, поводження з відходами і т. д. відповідає очікуванням людей. Компанії мають стати повноцінними партнерами урядів у вирішенні глобальних проблем та відповідальними споживачами природних ресурсів.

 

Назад на головну