Відбувся навчальний захід для керівників «Фармак» з підвищення рівня знань з підбору персоналу в команду.
Зробити процес підбору персоналу ефективним є надзвичайно важливим завданням будь-якого керівника. Головними критеріями ефективності процесу підбору в команду є:
Прозорість і відкритість. Прозора комунікація та відкритість відносно вимог та очікувань компанії дозволяє кандидатам краще розуміти, які навички та якості важливі для працівника на конкретній посаді.
Взаємодія з HR-фахівцем. Налагоджена взаємодія керівника з HR-фахівцем в процесі підбору робить процес підбору оперативним. Керівник швидше визначається з портретом ідеального кандидата, а HR-фахівець точно знає, на які навички і досвід варто звертати увагу в спілкуванні з кандидатами.
Відповідність між вміннями, навичками, потребами кандидатів та очікуваннями і потребами компанії. Це створює виграшну ситуацію як для кандидатів, так і для організації, оскільки кожен може бути впевненим в своєму виборі.
Швидкий зворотній зв’язок і прийняття рішень важливі як для керівника, так і для кандидатів. Це дає можливість визначитися зі своїм вибором обом сторонам, і не втрачати можливості.
Більш того, ефективний процес підбору працівників має великий вплив як на результативність роботи самого підрозділу, так і на загальний успіх компанії. Тому мідл-менеджерам компанії важливо мати навички злагодженої взаємодії з HR-фахівцем, швидко та вчасно надавати зворотний зв’язок після співбесід та обмінюватися досвідом підбору.
Саме ті практичні інструменти, які дозволять керівникам підрозділів «Фармак» покращити процес формування своїх команд, і отримали учасники нашого навчання.