Михайло Ванат відповідає за розробку та реалізацію стратегії маркетингу та продажу для підвищення рентабельності продажів і розвитку бізнесу, за аналіз ринкового середовища та каналів збуту, прогнозування споживчого попиту. Просуває інтереси компанії у фармацевтичній галузі України.
Михайло Ванат приєднався до команди «Фармак» у 2003 році. Спочатку обіймав посаду комерційного директора, потім директора з маркетингу та продажу. Під його керівництвом було створено успішну маркетингову команду, розроблено і реалізовано маркетингову стратегію, яка стала одним із ключових факторів успіху компанії, що вивело «Фармак» в лідери фармацевтичного ринку України з 2010 року.
На сьогоднішній день Михайло Ванат входить до складу Наглядової ради, очолює Комітет з питань розвитку та маркетингу, є членом Комітету з питань аудиту та Комітету з питань інвестицій та науки Наглядової ради.