«Фармак» вивів на ринок новий препарат Пшик

Компанія «Фармак» продовжує розширювати лінійку назальних препаратів. Так, в портфелі компанії з’явився новий препарат Пшик спрей назальний з морською водою (об’єм 100 мл).

Лікарський засіб рекомендується до застосовування:

- у складі комплексного лікування та з метою профілактики ГРЗ, ГРВІ, застуді, для очищення слизової оболонки носа від хвороботворних бактерій і вірусів та полегшення стану пацієнта;

- для полегшення стану пацієнта при гострих та хронічних запальних захворюваннях носоглотки, придаткових пазух носа та носової порожнини різної етіології (риніти, синусити);

- як засіб для щоденного зволоження слизової оболонки носа для збереження її захисних фізіологічних властивостей в умовах підвищеної сухості повітря;

- для виведення алергенів зі слизової оболонки носа;

- для зменшення проявів місцевого запального процесу в носовій порожнині.

Препарат Пшик, створений на основі морської води*,  має три форми випуску:  Пшик для дітей, Пшик  для дорослих та Пшик гіпертонічний.

Лікарський засіб  можна застосувати вагітним, жінкам в період годування груддю та дітям від народження.

Довідка

*Спрей назальний з морською водою Пшик створений на основі морської води з 25-кілометрового морського фіорду Gullmarsfjorden, розташованого на західному узбережжі Швеції, з якого водозбір здійснюється  з глибини  32 метри нижче рівня моря.

Інші новини

Володимир Костюк увійшов до першої двадцятки рейтингу найкращих ТОП-менеджерів країни

Рейтинг опублікував журнал «Топ-100. Рейтинги найбільших» Журнал «Топ-100. Рейтинги найбільших», підготовлений командою Delo.UA, визначив 300 топ-менеджерів України.

ПАТ «Фармак» залишається лідером фармацевтичного ринку України в першому півріччі 2018 року

ПАТ «Фармак» очолює рейтинг маркетуючих організацій за обсягом продажів товарів «аптечного кошика» в грошовому вираженні за підсумками січня-червня 2018 року. Загалом «Фармак» залишається лідером фармацевтичного ринку України вже більше восьми років (згідно структури маркетуючих організацій в кожному з періодів).

Відкритий лист

ПАТ «Фармак» закликає ЗМІ не розміщувати недостовірну інформацію про компанію