Журнал NV і дослідницька компанія MPP Consulting склали список найдорожчих брендів країни. До переліку топ-50 увійшла також компанія «Фармак», отримавши найвищу оцінку у сегменті «Медицина і фармацевтика».
Сукупна очікувана вартість найдорожчих брендів України становить $2,4 млрд. До списку увійшли компанії ритейлу та e-commerce, виробники продуктів харчування, алкогольних та безалкогольних напоїв, господарчих товарів, телекомунікаційні, паливні, енергетичні компанії тощо.
Як пояснюють спеціалісти MPP Consulting, вартість бренду – це винятково вартість торговельної марки без урахування виробничих потужностей, інфраструктури компанії, патентів, винаходів та інших матеріальних або інтелектуальних цінностей. Формула розрахунку вартості бренду – це добуток чотирьох коефіцієнтів: інвестиційного, географічного, технологічного та конкурентного, – а також унікального ідентифікатора та композитного фінансового показника.
Тринадцять років поспіль «Фармак» є лідером фармацевтичного ринку України за обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні*. Сьогодні продукція вітчизняного виробника представлена в Україні та понад 50 країнах світу.
*за даними Proxima Research