Гру 26, 2022

«Фармак» увійшов до рейтингу ТОП-10 компаній з кращими КСВ-програмами воєнного часу

Журналісти видання «Ділова столиця» проаналізували діяльність українських компаній під час війни та оприлюднили рейтинг тих, хто має найкращі програми з корпоративної соціальної відповідальності. Серед лідерів сталого розвитку – фармацевтична компанія «Фармак», оператор зв’язку «Київстар», логістична компанія «Нова Пошта» та інші.

Предметом аналізу стала діяльність компаній по двох напрямкам: внутрішні та зовнішні програми КСВ.

Внутрішні проєкти з КСВ стосуються процесів безпосередньо у самій компанії, в центрі якої знаходяться працівники. Такі програми фокусуються на забезпеченні безпечних умов праці, стабільності та гідному рівні зарплати, медичному та соціальному страхуванню співробітників, інвестиціях у людський капітал, зокрема навчання працівників та надання їм допомоги у складних ситуаціях.

Зовнішня проєкти з КСВ – це те, що робить бізнес для широкого кола стейкхолдерів поза компанією. До таких програм зазвичай відносять спонсорство подій та благодійність, сприяння охороні навколишнього середовища, продуктивну взаємодію з центральною владою та місцевими громадами, готовність допомагати у кризових ситуаціях (війна, аварії на інфраструктурних об’єктах тощо), та, власне, відповідальність перед споживачами: випуск якісних товарів та надання професійних послуг.

Тож журналісти видання відмітили, що на початку 2022 року фармацевтична компанія «Фармак» авансом сплатила податки, утримала команду підприємства та створила максимально безпечні умови для персоналу. Компанія реалізує проекти зі сталого розвитку і, разом із «Благодійним фондом Родини Жебрівських», надає благодійну допомогу Армії.

У перші дні повномасштабного вторгнення підприємство передало на благодійність всю готову продукцію, яка була в наявності. Пізніше у співпраці з міжнародними партнерами привезло в Україну гуманітарних ліків на суму близько 1,8 млн євро. «Фармак» також підтримує проект «Мобільні лікарі», який надає доступ до безкоштовних медичних обстежень та ліків для людей на деокупованих територіях.

Разом із «Благодійним фондом Родини Жебрівських» компанія за 9 місяців після 24 лютого надала допомогу армії більш ніж на 45 млн грн (безпілотні літальні апарати, автомобілі, генератори, радіостанції тощо).

У рамках корпоративної програми «Я працюю один день для армії» працівники «Фармак», відраховуючи частину червневої зарплати, зібрали близько 2 млн. грн. на допомогу військовим. Крім того, у Києві працівники «Фармак» надали найнеобхідніші речі, продукти та гігієнічну продукцію понад 150 переселенцям з прифронтових територій.

На фоні воєнних викликів «Фармак» продовжує працювати над сталим розвитком компанії. З 2019 р. «Фармак» входить до Мережі Глобального договору ООН в Україні та дотримується взятих на себе зобов’язань із впровадження принципів сталого розвитку у корпоративну культуру та бізнес-процеси. Щороку компанія готує звіт зі сталого розвитку, в якому розкриває інформацію у таких напрямках: довкілля, права людини, трудові відносини, протидія корупції, соціальні проєкти та благодійність.

«Навіть під час війни ми продовжуємо працювати за високими принципами сталого розвитку, адже цей підхід є частиною корпоративної культури нашого підприємства. На «Фармак» працюють люди, які об’єднані спільною метою – створювати якісні ліки для українців, при цьому робити це екологічно, як по відношенню до навколишнього середовища, так і по відношенню до суспільства та одне одного. Тому відповідальність, підтримка, чесність, небайдужість, особливо під час війни, – те, що ми сповідуємо та цінуємо у діяльності інших компаній», – коментує директорка з корпоративних комунікацій «Фармак» Євгенія Піддубна.

 

Назад до новин

Ще більше новин