У жовтні, вперше в медичному просторі, компанія «Фармак», яка є лідером* фармацевтичного ринку України, організувала новаторський захід для сімейних лікарів – Farmak.Family Doctor Camp. Це п’ятиденний табір, що був створений для обміну професійним досвідом, побудови знань щодо розвитку власного бренду лікаря, «перезавантаження» та боротьби з професійним вигоранням.
Учасники заходу починали кожний ранок зі спортивних тренувань, протягом дня відвідували майстер-класи та тренінгові блоки. Тут вони отримували практичні інструменти для мотивації в щоденній роботі, опановували передові медичні технології – наприклад, як провести УЗД серця та судин за допомогою смартфона, змагалися між собою у спортивних та інтелектуальних челенджах, а також працювали над створенням соціальних проєктів для здоров’я нації.
Для учасників було проведено 4 медичних майстер-класи, а також тренінги:
І головне, наприкінці табору 4 команди лікарів презентували свої соціальні проєкти щодо поліпшення здоров’я українців. Шляхом голосування обрали одну з ідей, яка отримала підтримку для реалізації від «Фармак». Саме таке завершення проєкту допомагає лікарям згадати, чому колись вони обрали шлях допомоги людям, а також мотивує до пошуку нових рішень та підходів у лікуванні пацієнтів.
«Цей формат не стільки про наукове пізнання у лікуванні та діагностиці, скільки про самосприйняття та відкриття себе й оточуючих по-новому. Які всі талановиті й чудові – словами не передати! І про це, на жаль, багато хто забуває у своїй щоденній рутині – про свої мрії, бажання та цілі. Я планую відвідувати кожен наступний кемп і, звісно, буду радити колегам», – зазначає Олександр Бабінський, сімейний лікар і учасник Farmak.Family Doctor Camp.
«Найважливішою цінністю фармацевтичної компанії «Фармак» є люди. Люди, які працюють на підприємстві, а також ті, з ким ми маємо честь співпрацювати та без кого здоров’я нації неможливо досягти, – сімейні лікарі. Проєкти, які сприятимуть їхній ефективній і комфортній роботі, – невід’ємна частина діяльності компанії. Ми глибоко переконані, що спільними зусиллями бізнесу, влади та суспільства зможемо реалізувати справді важливі й потрібні проєкти для українців», – коментують Катерина Бойко та Тетяна Вельгус, організатори проєкту та консультантки з маркетингу «Фармак».
Більше про те, як пройшла подія, можна дізнатися на сторінках у соцмережах: Facebook та Instagram.
* За обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні, за даними Proxima Research.