Лип 21, 2023

20 млн охоплення: як «Фармак» запустив рекламну кампанію про інноваційність виробництва

Оригінал статті

Традиційно фармацевтичні компанії використовують усі можливі комбінації маркетингових інструментів, щоб активно просувати власні лікарські засоби. Не абияким здивуванням стала нова іміджева рекламна кампанія «Фармак», мета якої — продемонструвати передові технології, інноваційну діяльність та прогрес української фармацевтичної галузі. Кампанія, яка вже охопила понад 20 млн осіб, включає рекламу на телебаченні та радіо, у метро та медичних закладах, на YouTube та багатьох інших каналах.

Таким чином лідер фармацевтичної галузі прагне змінити сприйняття українців, які часто вважають, що вітчизняне фармацевтичне виробництво поступається іноземному. Адже мало хто знає, що українські фармацевтичні заводи відповідають європейським стандартам, а «Фармак» експортує ліки в майже 60 країн світу.

Для розробки рекламної кампанії «Фармак» запартнерився з маркетинговою агенцією Make Sense. Тож розповідаємо, які інструменти вони обрали, щоб «розкрити очі» українців на справжній потенціал вітчизняної фармацевтичної галузі.

1. Реклама на телебаченні
«Стара — добра» і ефективна реклама на телебаченні. Та новий, нестандартний за своїм змістом 30-секундний ролик про роботу київського заводу «Фармак», дійсно, викликає захоплення. У голові відразу виникає думка: «І вся ця «Європа» у нас в Україні?»

2. Реклама на YouTube
Компанія продублювала ролик на YouTube, охопила 3,5 млн унікальних користувачів та поділилася цікавим фактом: майже 60% переглядів було здійснено з телевізорів, лише 30% — з мобільних пристроїв, і 10% — з інших гаджетів.

3. Радіо
І знову у «Фармак» відійшли від традиційної подачі і вирішили транслювати українцям з радіохвиль факти. До прикладу, один із роликів звучить так: «Це — реклама «Фармак», українського виробника ліків. А це — факт: розробка ліків відбувається в 12 сучасних лабораторіях компанії і займає до трьох років». Цікаво, креативно, ненав’язливо — слухачі оцінили.

4. Метро, трамваї та медзаклади
Ліки потрібні всім, тому цільова аудиторія у «Фармак» дуже різноманітна — і пацієнти, і фармацевти в аптеках, і лікарі. Не обмежуючись лише digital-інструментами, компанія контактує зі споживачами у метро, трамваях та медичних закладах.

mmr zmi

mmr zmi 1

mmr zmi 2

5. PR
Хоч візуал давно і надійно сидить на троні у королівстві контенту, є теми, які неможливо розкрити, просто показавши виробництво. До прикладу, розробка нових лікарських засобів, перевірка якості готової продукції, кадровий потенціал компанії і т.і. Для цього завдання компанія використала PR-інструменти: статті у топових медіа, пости у соціальних мережах та телеграм-каналах. До слова, якщо вам цікаво почитати, як розробляються ліки українського виробництва — тицяйте.

6. Instagram-інфлюенсери
Якщо залучати інфлюенсерів до рекламування лікарських засобів не завжди доцільно, то для того, щоб показати виробничі потужності фармкомпанії, це — ідеальний інструмент. Люди довіряють людям, а «живі» враження завжди спостерігати цікавіше. Тож «Фармак» запросив Instagram-інфлюенсерів на екскурсію київським заводом, показав обладнання та виробничі процеси, а також лабораторії. Серед запрошених лідерів думок — практикуючі лікарі та фармацевти, а також мами-блогери.

mmr zmi 5

7. Екскурсії для лікарів, фармацевтів та студентів
Також «Фармак» відкрив двері свого заводу, щоб продемонструвати високий рівень виробництва українських ліків медикам, фармацевтам та профільним студентам. Так з лютого по червень 2023 року відбулося понад 40 екскурсій.

За цей час виробництво відвідали понад 400 лікарів із різних куточків України та практично усіх можливих спеціальностей: сімейні лікарі, терапевти, педіатри, гінекологи, дерматологи, кардіохірурги, кардіологи, неврологи, психіатри, анестезіологи, хірурги, нефрологи, алергологи, пульмонологи, гастроентерологи, гепатологи, ревматологи, ендокринологи, клініцісти (фахівці з клінічних досліджень), судинні хірурги, урологи, онкологи, геронтологи та навіть військові лікарі із ЗСУ.

І хоча допуск на виробництво ліків можуть отримати не всі, ми живемо у 21-столітті і можемо прогулятися виробництвом «Фармак» віртуально. Про це в компанії також подбали.

 

Назад до Farmak у ЗМІ

Ще більше публікацій