Article in the original language
Наприкінці навчального року в “Екошколі” в рамках проєкту, заснованого компанією “Фармак”, нагородили випускників. Протягом навчання учні вивчали теми енергозбреження, зміни клімату, біорізноманіття тощо і навчалися основ проєктного менеджменту. Школярі за повний курс навчання підготували власні проєкти для своїх шкіл і отримали мінігранти на реалізацію найкращих ідей. Цього року реалізують 5 проєктів у різних куточках України.
“Для школярів ще один навчальний рік позаду. Попереду канікули і реалізація заявок у школах. Ми радіємо, що десятки учнів отримали нові знання і зможуть їх застосувати, реалізовуючи власні ідеї. Рекуператори, сонячні панелі, екологічні лабораторії, фонтанчики будуть встановлені у школах завдяки старанням учнів. Ідеї, які вони запропонували, а ми підтримали. Ми віримо, що маленькі перемоги наших учнів сьогодні надихнуть їх на масштабування своїх ідей у майбутньому”, – коментує Євгенія Піддубна, директорка з корпоративних комунікацій АТ “Фармак”.
Першість здобув проєкт “Шкільне подвір’я – дзеркало мого мікрорайону” учнів з міста Полонне, що на Хмельниччині. Планують створити сонячне дерево на території гімназії з екологічно чистих матеріалів і обладнати сонячними панелями. Під його гілками розташують лавки для відпочинку і зроблять виходи для зарядки телефонів і планшетів. Також проєкт передбачає створення стенду з інформацією про червонокнижних тварин і рослини Хмельниччини. Команда отримає 25 тисяч гривень на реалізацію проєкту та менторську підтримку експертів протягом усієї його реалізації.
Друге місце отримали учні з села Дубриничі Закарпатської області. Проєкт “EcoLab для всіх”, що має на меті побудувати простір для проведення екологічних досліджень у школі.
Третє місце посів проєкт “Рекуперація. Енергозбереження” команди з міста Ладижин Вінницької області, що передбачає встановлення рекуператорів тепла у шкільних класах.
Додатковими грантами відзначили проєкти “Еколабораторія GreenSchool” з міста Запоріжжя та “Безконтактний питний фонтанчик з модулем видачі в пляшку” з міста Шостки.
“Ми радіємо, що школи як великих міст, так і маленьких сіл бачать проблеми, пов’язані з навколишнім середовищем. І, що надважливо, вони готові діяти. Починаючи з того, що дізнаються більше про ці проблеми, навчаючись в “Екошколі” і закінчуючи написанням власних проєктів. Ми прагнемо, щоб діти зрозуміли та відчули на власному досвіді, що їхня думка має значення, що вони впливові, що вони рушії змін”, – говорить Оксана Кравченко, виконавча директорка ГО “Український екологічний клуб “Зелена Хвиля”.
https://gazeta.ua/articles/life/_5-shkilnih-proyektiv-realizuyut-u-mezhah-platformi-ekoshkola/1042497