Фахівці вітчизняної фармацевтичної компанії «Фармак» стали учасниками круглого столу на тему «Концепція відповідального самолікування та реформа у сфері охорони здоров’я», організованому Індустріальним Телевізійним Комітетом (ІТК). В ньому брали участь представники виробників лікарських засобів, профільних асоціацій, експертів ринку та ЗМІ. Захід проходив наприкінці січня у прес-центрі ІА УНІАН.
В рамках круглого столу обговорювали питання пріоритетності та шляхів імплементації концепції відповідального самолікування як рекомендованої ВООЗ стратегії розвитку державних систем охорони здоров’я і ролі ЗМІ в цьому процесі; питання задекларованої в Коаліційній угоді заборони рекламування усіх лікарських засобів.
На заході виступив начальник відділу маркетингу безрецептурних препаратів компанії «Фармак» Юрій Маркевич. Він зазначив, що реклама здійснює просвітницьку роботу, що особливо важливо для молодого покоління, яке, при обмеженнях реклами безрецептурних засобів, може і не знати, що головний чи менструальний біль чимось можна зняти.
Юрій Маркевич, начальник відділу маркетингу безрецептурних препаратів компанії «Фармак»: «Людина має право на інформацію, і має право спитати лікаря що він думає про той чи інший препарат. До того ж, всі ми прекрасно розуміємо, що наша система охорони здоров’я не дозволяє обслуговувати той потік людей, які хотіли б прийняти таблетку від головного болю, діареї тощо. Зрештою, доведеться брати лікарняний, щоб піти і отримати рецепт для препарату від головного болю. Чи готова держава витримати це навантаження?».