9 грудня в бізнес-центрі «Європа Плаза» відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022». Журі конкурсу проаналізували комунікаційні проєкти найбільших українських компаній та визначили серед них кращі. Проєкти «Фармак» отримали відразу три нагороди Гран-прі.
Участь у конкурсі брали такі великі компанії, як Нова пошта, Carlsberg Ukraine, ДТЕК Енерго, UKRSIBBANK, ПУМБ та інші. Як зазначають організатори, фахівці з комунікацій набувають нових компетенцій у воєнний час та реалізують видатні проєкти. Українські комунікаційники навіть у воєнних обставинах – періодичному відключенні світла, тепла і зв’язку – продовжують створювати креативні продукти, наповнені українськими сенсами – воля до перемоги, віра, єдність, сила духу, дотепний гумор.
Але найголовніший критерій, яким керувалося журі конкурсу при виборі переможців,– не просто яскравість, а ефективність реалізованих проєктів. Саме за цим принципом фармацевтична компанія «Фармак» отримала три найвищі відзнаки:
«Під час війни ми по-новому оцінили важливість правильної комунікаційної стратегії між компанією та її співробітниками і споживачами. З початку великої війни бізнес став орієнтиром стабільності для людей. Всі розуміли, що якщо «Нова пошта» працює, «Фармак» працює, банки працюють, мобільні оператори забезпечують зв’язок, то наше життя продовжується. Вміння компаній спокійно, без зайвого драматизму, доносити суспільству інформацію, навіть про серйозні виклики війни, які постають перед бізнесом, зіграло важливу роль. Так само відбувалося зі співробітниками. Адже вони так само хочуть знати, що відбувається в компанії, який у нас план дій у разі будь-яких криз. Тому отримані нагороди в чергове підтверджують, що наші комунікаційники – професіонали, які вміють у будь-яких умовах залишатися ефективними», – зазначає директор з корпоративних комунікацій «Фармак» Євгенія Піддубна.