21 квітня 2021 року журнал «Кореспондент» опублікував рейтинг «ТОП-50 найдорожчих брендів України». До списку таких компаній із різних галузей економіки ввійшов і лідер фармацевтичного ринку «Фармак»*.
У 50 найдорожчих представлені гравці харчової та алкогольної промисловості, паливно-енергетичного комплексу, будівельного бізнесу, онлайн-комерції, фармвиробники, дистриб’ютори побутової техніки та портативної електроніки, роздрібні торговельні мережі тощо.
«Вартість бренду насамперед оцінюється за рівнем довіри споживачів до компанії. Останній ми завойовуємо європейською якістю продукції та відповідальним підходом до ведення бізнесу. Щорічно до 95% свого прибутку ми інвестуємо в розвиток, модернізацію виробництва, наукові розробки та технології. Сумлінно сплачуємо податки та забезпечуємо гідні умови праці нашим співробітникам. Усе це і формує цінність бренда “Фармак”», – зазначив Володимир Костюк, виконавчий директор АТ «Фармак».
Під час оцінювання вартості брендів видання враховувало рекламну активність, аналізувало присутність брендів на ТБ, в онлайн і на зовнішніх носіях. Брали до уваги також комунікаційну складову та вибіркові репутаційні показники.
ДОВІДКА
«Фармак» – лідер* фармацевтичного ринку з часткою майже 6%. Лікарські засоби, які виробляються на підприємстві, наявні в чотирнадцяти терапевтичних групах. Серед основних напрямів – протизастудні, ендокринологічні, гастроентерологічні, кардіологічні, неврологічні портфелі. Щорічно «Фармак» виводить на ринок орієнтовно 20 нових ліків, і це складнокомпонентні, сучасні препарати, які необхідні мільйонам жителів, як у нашій країні, так і за її межами. Зараз у розробці – близько сто лікарських засобів.
*за обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні за даними Proxima Research.