Видання «Власть денег» оприлюднило рейтинг «ТОП-25 успішних маркетингових кампаній», проведених на ринку України в 2020 р.- першій половині 2021 р.
У рейтинг увійшли маркетингові проєкти, що реалізовувалися як вітчизняними підприємствами, так і українськими представництвами іноземних компаній. Серед лідерів: компанії «Фармак», «Carlsberg Ukraine», «Avon Україна»; мережі «EVA» та «Сільпо»; група «Метінвест»; холдинг «МХП»; бренд «Моршинська» та інші.
При формуванні рейтингу виданням використовувалися дані з відкритих джерел, в тому числі офіційна інформація компаній, повідомлення ЗМІ, думки галузевих експертів. Важливим критерієм при відборі була не лише креативність проєктів, а й чимала кількість інших показників: масштабність реалізованих кампаній, подальший економічний ефект, сприйняття на ринку та відповідність етичним нормам сучасного бізнесу.
Серед досягнень компанії видання відмітило ефективність комплексного підходу до створення маркетингових проєктів. Наразі «Фармак» просуває у медіа близько 20 брендів одночасно, а у продуктовому портфелі їх кількість складає понад 200.