31 березня 2023 р. на Міжнародному форумі PRNext оголосили переможців VIII Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти». Перше місце у галузі «Фармація та медицина» посів лідер фармацевтичної галузі України «Фармак».
Всього у рейтингу взяли участь 663 компанії із різних галузей, які продемонстрували найкращу роботу своєї системи репутаційного менеджменту в умовах війни. Серед них – вітчизняні підприємства та українські підрозділи міжнародних корпорацій.
Журі рейтингу, до якого увійшли 149 незалежних аналітиків, галузевих експертів і спеціалізованих журналістів провідних медіа, оцінювало компанії за 5 критеріями: репутаційна стабільність, медіа активність, інноваційний підхід, іміджевий капітал КСВ та антикризова стійкість.
«Багато українських фармкомпаній значно постраждали від обстрілів, наприклад, «Фармак» втратив склад із продукцією на сотні мільйонів гривень… Втім, це не зупинило українську фармацевтичну галузь, і вона продовжила працювати, надавати гуманітарну допомогу та всіляко підтримувати медичні заклади, територіальну оборону, ЗСУ та своїх співробітників в їхніх лавах, а також мирне населення», — коментує Олена Труш, членкиня журі та керуюча власниця ТОВ «РедБіз Лабораторія Медичного Бізнесу».
«Репутація українського бізнесу у війну – це не тільки про його власні досягнення. Але і про те, що він формує своєрідний індикатор стабільності для нашої громадськості та іноземних партнерів. У минулому році «Фармак» 28 лютого, у самий розпал великої війни, сплатив наперед податки, щоб підтримати державу; згодом відновив інвестиції в нові та існуючі виробничі майданчики, облаштував безпечні сховища для співробітників тощо. Протягом усього року ми робили все для того, щоб наші ліки були доступні українському споживачеві та допомагали ЗСУ: від медикаментів до автомобілів та безпілотників. Це і є найкращим показником відповідального бізнесу та репутації, яку маємо сьогодні», — зазначила Алла Позичанюк, керівниця PR-відділу «Фармак».