За результатами 2018 року ПАТ «Фармак» став лідером фармацевтичного ринку за обсягами продажів на роздрібному ринку
За підсумками 2018 року рейтинг маркетуючих організацій за обсягом продажів товарів «аптечного кошика» в грошовому вираженні очолює компанія «Фармак». Приріст роздрібних продажів компанії за 2018 рік становить 20,7%. Таку інформацію оприлюднило видання «Аптека», посилаючись на дані аналітичної системи дослідження ринку PharmXplorer /«Фармстандарт» компанії Proxima Research.
Нагадаємо, що ПАТ «Фармак» очолює список лідерів фармацевтичного ринку України із 2010 року (згідно зі структурою маркетуючих організацій у кожному з періодів*) завдяки високій якості препаратів та інноваційному підходу у виробництві.
«Збільшити експорт, відкрити нові ринки, зберігши лідерство в Україні – стратегічне завдання “Фармак”. Таких результатів ми плануємо досягти завдяки нарощуванню виробничих потужностей і виведенню на ринок сучасних, ефективних лікарських препаратів європейського рівня. Сьогодні наші ліки експортуються до більш ніж 20 країн світу. І з кожним роком ця цифра зростає. Людям потрібні сучасні, дієві лікарські засоби – якісні генерики, з доведеною ефективністю, які випускає “Фармак” як для України, так і для Європи. Ці ліки створюються на виробничих лініях, сертифікованих європейською GMP. І ми безперервно інвестуємо у виробництво. У 2019 році плануємо спрямувати 1,045 млрд грн на завершення робіт щодо нового таблеткового виробництва, на проект рідких лікарських засобів (РЛЗ-3), новий офісно-лабораторний комплекс, ІТ, якість та лабораторне обладнання, також продовжуємо співпрацювати з ЄБРР за інвестиційними проектами. Ми випускаємо нові, складні препарати. Наші технології та обладнання дають змогу реалізувати будь-які, навіть найамбітніші завдання, які не кожна європейська компанія може зробити. На наших майданчиках за контрактом випускаються препарати відомих європейських брендів. Але водночас ми продовжуємо випускати легендарні препарати “Фармак”, популярні в багатьох країнах світу, що сьогодні стали вже візитівкою компанії. Це “Корвалол“, “Нафтизин“, “Діазолін“. Ми віримо в Україну й продовжуємо стверджувати, що попри європейський вектор нашого розвитку ми не будемо переміщувати виробництво до Європи. Ми будемо будувати Європу тут – в Україні. І впевнені, що українське законодавство, зокрема й у галузі інтелектуальної власності, також буде діяти в інтересах українського бізнесу й українців, зробивши якісні сучасні ліки доступними, а конкуренцію на фармацевтичному ринку – чесною», – зазначив Володимир Костюк, виконавчий директор ПАТ «Фармак».
У 2018 році «Фармак» вивів на ринок 34 нові номенклатурні позиції, а це 17 брендів, серед який них сім – безрецептурні.
Минулого року «Фармак» почав освоювати нові для себе терапевтичні сегменти, як-от астма, психіатрія й онкологія. Так, 2018 року компанія вивела на ринок перший препарат для лікування астми («Фрівей комбі»), також сформувався портфель психіатричних продуктів («Адажіо», «Дюлок», «Фрейм»). З’явився новий онкологічний продукт.
Також збільшився портфель у сферах спеціалізації «Фармак» (контрастні засоби й офтальмологія) – «Дотавіст», «Цитомоксан». «Цитомоксан» – це перший на ринку України генеричний препарат моксифлоксацину у формі очних крапель.