Січ 24, 2019

ПАТ «Фармак» вивів на ринок 17 брендів та залишається лідером фармацевтичного ринку України дев’ять років поспіль

За результатами 2018 року ПАТ «Фармак» став лідером фармацевтичного ринку за обсягами продажів на роздрібному ринку

За підсумками 2018 року рейтинг маркетуючих організацій за обсягом продажів товарів «аптечного кошика» в грошовому вираженні очолює компанія «Фармак». Приріст роздрібних продажів компанії за 2018 рік становить 20,7%. Таку інформацію оприлюднило видання «Аптека», посилаючись на дані аналітичної системи дослідження ринку PharmXplorer /«Фармстандарт» компанії Proxima Research.

Нагадаємо, що ПАТ «Фармак» очолює список лідерів фармацевтичного ринку України із 2010 року (згідно зі структурою маркетуючих організацій у кожному з періодів*) завдяки високій якості препаратів та інноваційному підходу у виробництві.

«Збільшити експорт, відкрити нові ринки, зберігши лідерство в Україні – стратегічне завдання “Фармак”. Таких результатів ми плануємо досягти завдяки нарощуванню виробничих потужностей і виведенню на ринок сучасних, ефективних лікарських препаратів європейського рівня. Сьогодні наші ліки експортуються до більш ніж 20 країн світу. І з кожним роком ця цифра зростає. Людям потрібні сучасні, дієві лікарські засоби – якісні генерики, з доведеною ефективністю, які випускає “Фармак” як для України, так і для Європи. Ці ліки створюються на виробничих лініях, сертифікованих європейською GMP. І ми безперервно інвестуємо у виробництво. У 2019 році плануємо спрямувати 1,045 млрд грн на завершення робіт щодо нового таблеткового виробництва, на проект рідких лікарських засобів (РЛЗ-3), новий офісно-лабораторний комплекс, ІТ, якість та лабораторне обладнання, також продовжуємо співпрацювати з ЄБРР за інвестиційними проектами. Ми випускаємо нові, складні препарати. Наші технології та обладнання дають змогу реалізувати будь-які, навіть найамбітніші завдання, які не кожна європейська компанія може зробити. На наших майданчиках за контрактом випускаються препарати відомих європейських брендів. Але водночас ми продовжуємо випускати легендарні препарати “Фармак”, популярні в багатьох країнах світу, що сьогодні стали вже візитівкою компанії. Це “Корвалол”, “Нафтизин”, “Діазолін”. Ми віримо в Україну й продовжуємо стверджувати, що попри європейський вектор нашого розвитку ми не будемо переміщувати виробництво до Європи. Ми будемо будувати Європу тут – в Україні. І впевнені, що українське законодавство, зокрема й у галузі інтелектуальної власності, також буде діяти в інтересах українського бізнесу й українців, зробивши якісні сучасні ліки доступними, а конкуренцію на фармацевтичному ринку – чесною», – зазначив Володимир Костюк, виконавчий директор ПАТ «Фармак».

У 2018 році «Фармак» вивів на ринок 34 нові номенклатурні позиції, а це 17 брендів, серед який них сім – безрецептурні.

Минулого року «Фармак» почав освоювати нові для себе терапевтичні сегменти, як-от астма, психіатрія й онкологія. Так, 2018 року компанія вивела на ринок перший препарат для лікування астми («Фрівей комбі»), також сформувався портфель психіатричних продуктів («Адажіо», «Дюлок», «Фрейм»). З’явився новий онкологічний продукт («Намібор»).

Також збільшився портфель у сферах спеціалізації «Фармак» (контрастні засоби й офтальмологія) – «Дотавіст», «Цитомоксан». «Цитомоксан» – це перший на ринку України генеричний препарат моксифлоксацину у формі очних крапель.

 

Назад до новин

Ще більше новин