Вер 30, 2022

Відразу два проєкти «Фармак» стали переможцями у престижній премії X-RAY Marketing Awards

Перемоги з «минулого життя» наздоганяють нас сьогодні. У довоєнному лютому стартував конкурс маркетингових проєктів X-RAY Marketing Awards від Marketing Media Review. Оргкомітет зупинив онлайн та експертне голосування за номінантів конкурсу 24 лютого з початком повномасштабної війни, але відновив його у вересні.

cover_x-ray-1200x630

Більше 120 проектів були претендентами на перемогу у номінаціях X-RAY Marketing Awards. Серед учасників конкурсу такі відомі українські компанії, як «Нова пошта», «Телеканал 1+1», «Епіцентр», «АТБ-Маркет», «COMFY», «Сільпо», «Київстар», мережа АЗК  «WOG» і багато інших. У кожній з номінацій за сукупністю балів від членів журі та оцінок спільноти оргкомітет вирішив відзначити трьох переможців.

Проєкт-переможець «Фармак» у номінації DIGITAL-кампанія року

Фармак запустив віртуальну екскурсію та показав всі етапи виготовлення якісних ліків: від отримання сировини до моменту, коли готова продукція опиняється на складі. Проєкт отримав відгук у безлічі блогерів та понад 30 медіа. А саму екскурсію протягом двох місяців подивилося більше 40 тис українців.

Детальніше про проєкт

Проєкт-переможець «Фармак» у номінації BTL-активація

Фармак подбав про здоров’я українців та встановив біля головної ялинки столиці теплу зону з потужними УФО та інтерактивною складовою. Острівок тепла зібрав довкола понад 4 млн відвідувачів.

Детальніше про проєкт:

Український бізнес продовжує розвиватися, щоб залишатися надійною опорою для економічного фронту країни. А допомагають у цьому креативність і новаторство!

Ознайомитися з повним переліком проєктів переможців можна на сайті MMR.UA.

 

Назад до новин

Ще більше новин