Асоціація Корпоративних медіа України високо відзначила «Фармак» у щорічному конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України». Асоціація обирає найкращі сайти, внутрішні видання і сторінки у соціальних мережах українських і міжнародних компаній з різних галузей.
Цього року «Фармак» отримав шість нагород у різних номінаціях, зокрема два Гран Прі:
Журі конкурсу також відзначило вебсайт компанії, внутрішню соціальну мережу Workplace і корпоративну газету «Фармак Life»:
Також наша компанія була відзначена Сертифікатом у категорії «ІННОВАТОР 2021» за системне, інноваційне наповнення каналів комунікації. Цією нагородою відзначаються компанії, що використовують нові підходи у вирішенні комунікативних завдань, цікаві рішення на рівні стратегій та інструментів.
«Комунікації – це важлива інтеграційна функція всередині компанії. Наш бізнес – для людей та про людей. І, якщо наші колеги живуть своєю справою, усвідомлюють свій внесок у виробництво важливих для пацієнтів в Україні та світі ліків, ми, як команда, працюємо ще ефективніше. Саме тому так важливо налагодити постійне змістовне інформування колег про події з життя компанії, її досягнення. Нам приємно, що наш підхід до внутрішніх комунікацій було так високо оцінено», – прокоментувала Євгенія Піддубна, директорка з корпоративних комунікацій компанії «Фармак».
Асоціація Корпоративних медіа України – громадська організація, яка об’єднує професіоналів та експертів у сфері корпоративних комунікацій, маркетингу, PR, журналістики, реклами. Щорічний конкурс «Найкраще корпоративне медіа України» покликаний виробити стандарти корпоративної журналістики, дизайну, методів інформаційного впливу на цільову аудиторію. До складу журі входять фахівці відомих видавництв, а також авторитетні професіонали в галузі маркетингу, реклами, PR та управління персоналом. Конкурс проводиться за номінаціями в п’ятнадцяти категоріях медіапроектів.