Уважному читачеві «Щотижневика АПТЕКА» відомо, що «спеціальний нарис» — це той монументальний публіцистичний жанр, до якого наше видання вдається нечасто (до цього тричі): відбувається це, зазвичай, з нагоди, яку створюють своїми досягненнями провідні фармацевтичні виробники. Символічно, що нинішній спецнарис (есе) вперше виконано українською мовою: адже він вперше присвячений саме українському фармацевтичному виробникові і його визначним досягненням. До того ж, головним сюжетним стрижнем нашого спеціального нарису є спеціальний проект ВАТ «Фармак» (Україна, Київ) та компанії «Курагіта» (Німеччина, Гайдельберг), які зареєстрували і розпочали маркетинг препарату МАГНЕГІТА® на ринку Європейського Союзу. ФАРМАК — vivat! МАГНЕГІТА — forever… Об’єктивно це — безпрецедентна новина, знакова подія і перший крок української фарміндустрії на європейський ринок — крок реальний. Докладніше — вустами топ-менеджменту ВАТ «Фармак».