Фармацевтична компанія «Фармак» розробила власний медичний портал, над яким працювала останні півроку. MedHub — це база знань, що є потужним інструментом для медичних працівників, які прагнуть бути в курсі останніх новин системи охорони здоров’я, галузевих інновацій та наукових проривів.
Завдяки зручним параметрам фільтрування MedHub полегшує пошук потрібної інформації на низку тем: експертні матеріали, протоколи лікування, дані про медичні препарати та новини галузі.
Наразі користувачі та медичні працівники можуть легко ознайомитися з матеріалами та рекомендаціями щодо ліків для гінекології та дерматології. А для тих, хто шукає конкретну інформацію про певну хворобу чи проблему зі здоров’ям, також доступна функція пошуку за назвою хвороби.
Окрім статей, на сайті доступні матеріали для завантаження, квізи для перевірки знань та відео у відповідних категоріях. А поглибити професійні знання можна на освітніх курсах, що також доступні на порталі. Серед них – авторські курси «Бренд лікаря» та «Комфортна комунікація з пацієнтами».
«Ми прагнемо підтримувати актуальність інформації, наданої на платформі MedHub. Тому невпинно працюємо над тим, щоб контент, який знаходиться на медичному порталі, був новим, корисним та доказовим. Якщо лікарі або фармацевти хочуть бути в курсі актуальних медичних трендів, MedHub — саме те місце, де про них можна почитати українською», — зазначає керівниця з digital-маркетингу «Фармак» Ірина Пашкетник.
Крім того, MedHub містить вичерпні описи та склад лікарських засобів виробництва «Фармак». Це перевага для тих лікарів, хто шукає інформацію про конкретні лікарські препарати. Все, що потрібно зробити — вибрати категорію «Продукти Фармак» і отримати дані про ліки.