На початку грудня в компанії «Фармак» пройшла друга науково-практична конференція на тему «Інтелектуальна власність і фармацевтична промисловість». Захід відбувся за сприяння Державної служби інтелектуальної власності та Українського інституту інтелектуальної власності.
З привітальним словом відкрила конференцію з питань інтелектуальної власності Генеральний директор компанії «Фармак» Жебровська Філя Іванівна. Директор підкреслила, що такий захід, який став традицією вже на нашому підприємстві,об’єднав всіх провідних фахівців «Фармака», а також досвідчених науковців та молодих новаторів, які покликані зробити вагомий внесок в інноваційний розвиток фармацевтики та захищати інтелектуальний капітал компанії.
Запрошені експерти поділилися з учасниками конференції актуальною та важливою інформацією з питань інтелектуальної власності. На заході обговорювалися питання, пов’язані з отриманням та захистом патентів, промислових зразків, програмного забезпечення, секретів виробництва та ноу-хау. Провідні спеціалісти в своїх доповідях надали інформацією про специфіку реєстрації товарного знаку для лікарського засобу, обговорили питання авторського прав та специфіку складання договорів на об’єкти інтелектуальної власності. Великий інтерес у фармаківців викликали питання щодо активності національних підприємств у фармацевтичній галузі за 2012-2016 роки, питання службових винаходів та раціоналізації; аудиту інтелектуальної власності на підприємстві, оцінки та ліцензування об’єктів інтелектуальної власності, практика ліцензування в Україні та Європі.
Філя Іванівна Жебровська, Генеральний директор компанії «Фармак»: «Винаходи та новітні розробки – основа прогресу, це те, що рухає науку, виробництво і загалом світ уперед. На «Фармак» працює чимало спеціалістів, причетних до раціоналізаторства та ноу-хау. Тож питання інтелектуальної власності мають для нас важливе значення. Тому ми приділяємо велику увагу освітній складовій наших спеціалістів. Бо ж, як відомо, наші знання – це наша сила. А ми прагнемо бути сильним гравцем як вітчизняного, так і міжнародних фармринків – і в напрямку розробки, і в напрямку виробництва, і в напрямку промоції».