Соціальний проект компанії «Фармак» – «Прийомні онуки» ввійшов до переліку переможців VIII Міжнародного фестивалю маркетингу і реклами «Білий Квадрат». Захід проходив 14-16 квітня в Мінську, Білорусь.
Соціальний проект «Прийомні онуки» потрапив у шорт-лист відразу в 2-х категоріях «DM проекти / компанії» та «Іміджева кампанія». Та здобув срібло в номінації «Інтегрована PR-кампанія»
На фестивалі було представлено 768 проектів із 23 країн СНД і Європи.
Роботи оцінювало п’ять складів міжнародного журі, до якого увійшли власники престижних нагород з досвідом суддівства провідних рекламних фестивалів світу, зокрема й Cannes Lions.
«Білий Квадрат» є одним з найбільш бізнес-орієнтованих креативних фестивалів. Він включає в себе два основні блоки – конкурс творчих робіт та бізнес-форум з обміну досвідом та інноваціями в індустрії маркетингу і комунікацій.
Проект «Прийомні онуки» був започаткований компанією «Фармак» до її 90-ліття – за підтримки Подільської районної організації Товариства Червоного Хреста України у м. Києві та Департаменту культури Київської міської державної адміністрації. Мета проекту – привернути увагу суспільства до проблеми самотніх стареньких людей та надати їм допомогу.
В рамках проекту народилася книга спогадів про столицю «Щоб жити. Розуміючи Київ». Її авторами стали 22 найстарші жителі Києва.