«Екошкола» від «Фармак» отримала нагороду X-RAY Marketing Awards у номінації «Соціальний проєкт року»
X-RAY Marketing Awards – премія, яка визначає найкращих у креативній індустрії, хто зумів протистояти всім викликам 2020 року, та оцінює номінантів у шорт-листах на всі 360 градусів.
Усі проєкти X-RAY Marketing Awards, що потрапили до фіналу (шорт-листу), пройшли тристороннє оцінювання: експертним журі, шляхом онлайн-голосування та членами організаційного комітету.
Мета проєкту «Екошкола» – об’єднання та створення екологічного активу молодіжної спільноти, популяризація екологічного способу життя серед молоді й підвищення культури ресурсо- та енергозбереження.
У 2018 році пілот проєкту «Екошкола» було успішно реалізовано в Шостці, де розташований департамент із виробництва АФІ АТ «Фармак». У 2019 році «Фармак» розширив межі екологічного проєкту «Екошкола» та залучив до нього 10 шкіл Києва. Для школярів було розроблено унікальний навчально-методичний посібник, який увібрав у себе найголовніші та найважливіші питання, з якими стикається сьогодні світ. Навчально-методичний посібник «Екошкола» схвалено Міністерством освіти та науки України.
З 1 вересня 2019 року «Екошкола» стала національним проєктом і охопила всю Україну, запустивши онлайн-платформу.
В «Екошколі» зареєстровано понад 1200 учнів з усіх куточків України. У фінальному конкурсі мінігрантів у 2020 році взяли участь понад 25 міст, містечок і сіл.
Реалізовані проєкти «Екошколи»: