ПАТ «Фармак» — лідер ринку з 2010 року. Що робить компанію такою?

так називається проект, який покликаний познайомити департаменти «Фармак» один з одним. Адже  в основі  досягнень й успіху стоїть конкретна людина. І від роботи кожного залежить кінцевий результат. Проект показує, як працює й чим дихає департамент/дирекція/відділ зсередини. Які поняття вкладає в слово «якість». Адже якість для кожного підрозділу — своя, але тим не менш вона єдина для всієї Компанії.

Профспілка як аспект внутрішньої соціальної культури ПАТ “Фармак”

Профспілкова організація – це міст, який об’єднує працівника та роботодавця. Чим міцніший він, тим краще. А зміцнюють наш міст – активна життєва позиція, відкритість та прозорість і бажання стати надійним соціальним партнером кожному фармаківцю та опорою для роботодавця», – зазначив Павло Володимирович, голова профспілки компанії.

Відділ підготовки та управління досьє: Корпоративна бібліотека

«Якість починається з мене — у прямому сенсі цього слова, — жартує Ірина Метчинська, інженер інформації ВПтаУД або головний бібліотекар ПАТ «Фармак», — адже основні книги про якість зібрані в нашому бібліотечному фонді, і всі, звичайно, починають свій шлях у компанії з них. Перше, про що запитують працівники, які хочуть розвиватися, – чи є в компанії бібліотека?».

Фінансова служба компанії

Облік, контроль, якісна аналітика, бюджети, звіти, податки, тендери, платежі, кредити, інвентаризації — будні служби. Бухгалтерія, відділ бюджетування й управлінського обліку, відділ податкового обліку, казначейство, тендерний відділ, — забезпечують безперебійну роботу, планування й облік усіх транзакцій Компанії.